Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Bad News...

Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος που να παρακολουθεί ενεργά το ιστολόγιό μου, όμως δυστυχώς έχω κάποια άσχημα νέα και, όπως και με κάθε προηγούμενη ανακοίνωσή μου, πιστεύω πως πρέπει να κάνω αυτές τις εκάστοτε ενημερώσεις όπως και να χει.

Η έκθεση που θα γινόταν αυτό το μήνα στην Ξάνθη με θέμα τον Μίθρα και τη Μιθραϊστική θρησκεία εν γένει ακυρώθηκε. Ο σαφής λόγος δε μου γνωστοποιήθηκε αλλά, απ' ότι κατάλαβα, υπήρξε μια "ασυμφωνία χαρακτήρων" μεταξύ των διοργανωτών και μερικών απ τα μέλη των συμμετεχόντων, όσων  αφορά το πότε θα γινόταν εν τέλει η έκθεση.

Είναι αρκετά άσχημο όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, όχι επειδή έχασα εγώ την ευκαιρία να φανώ μέσα απ' αυτό, αλλά επειδή θα ήταν μια υπέροχη έκθεση για την οποία πολλά άτομα είχαν δουλέψει αρκετές ώρες και είναι κρίμα να βλέπεις όλη αυτή τη δουλειά να πηγαίνει στράφι, λόγω κάποιων υποδεέστερων διαφωνιών.

Όπως και να χει, δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά. No hard feelings και ελπίζω στο μέλλον να συναντάμε περισσότερο επαγγελματισμό αν και όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι.

P.S. Το ξέρω πως έχει περάσει καιρός που έχω να ανεβάσω νέες δουλειές αλλά τους τελευταίους μήνες πνιγόμουν με κάποιες άλλου είδους ιστορίες (κάνω GM σε αρκετά RPGs - και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε), οι οποίες όμως όταν θα ναι έτοιμες θ ανέβουν κι αυτές με τη σειρά τους προς ανάγνωση και κρίση.

Καλή μας συνέχεια. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γνώμες